»V jedru Tanga, najpomembnejše igre poljskega absurdista Slawomirja Mrožka, je radikalno razpadli svet, sodobna družba, le korak stran od svojega dokončnega propada.«
»Nemara gre naslov razumeti kot zadnje slovo od družbe pristnih medčloveških vezi, nemogočih in neuresničljivih v Bennijevi viziji sodobne družbe.«
»A v svetu Tanga to nikogar ne skrbi: konec civilizacije, proti kateremu Mrožkovi liki suvereno plešejo, ne plaši, temveč vznemirja in kliče k praznovanju zmage nad vsakršnimi konvencijami. Vsaj na videz.«
»Ob branju igre se odpirajo številna vprašanja, kot so kakšna je razlika med realnostjo in fikcijo, kakšna je vloga umetnosti v sodobni družbi in v kolikšni meri je mogoče z njo vplivati na zavest družbe.«
»Kar je ostalo, je kaos – kaos, ki naj bi bil subverziven in osvobajajoč odmik od okostenelosti in rigidnosti, vse bolj pa sam postaja generator okostenelosti in rigidnosti, ki stiska in duši.«
»Jerebika se spretno igra z nostalgijo, s mitološkim izvorom sodobnega slovenstva.«
»Jerebika se spretno igra z nostalgijo, s, če hočete, mitološkim izvorom sodobnega slovenstva, ki je pregovorno prej vaški kot meščanski. In prav s tem, ko družbeno travmo, politične, ideološke in psihološke vozle sodobne družbe prenese na ta na videz preprostejši model, nam omogoči, da jih razpremo in natančneje analiziramo.«
»V boju med dobrim in zlim je zajeta avtorjeva kritika sodobnega izmaličenega sveta in izničenega človeka v njem.«
»Radijska igra Češnje s ponekod grotesknimi podtoni navsezadnje izzveni predvsem kot sodobna balada o ljubezni, veri in upanju.«
»Na ta način osmišlja svojo ustvarjalno vlogo v sodobni družbi.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju